menu

Een online overzicht in al je Interforce zaken

...

SCHERMOVERNAME/

volg de stappen

  • Windows

  • MacOS

  • Speedtest

SERVICEDESK/

storingsdienst

Servicedesk

Maandag t/m vrijdag:

08:00: - 16:00

Storingsdienst

Maandag t/m vrijdag:

08:00: - 16:00 en 17:30-22:00

Zaterdag:

08:00-18:00

Zondag:

10:00-16:00

Telefoonnummeropaanvraag:

 

 

MEER INFORMATIE

IN MIJN INTERFORCE

centraal overzicht gegevens

Als klant van Interforce kun je altijd terecht in het klantenportaal mijn.interforce.eu.

Eén centraal overzicht met al je gegevens, waar je gemakkelijk wijzigingen doorgeeft of andere zaken regelt:

+ Overzicht tickets
+ Abonnementen
+ Factuur- en betaaloverzichten
+ Openstaande offertes
+ Contracten
+ Storingen en gepland onderhoud
+ Formulieren voor wijzigen diensten
+ Live inzicht in accounts

MIJN.INTERFORCE.EU

ACCOUNT AANVRAGEN

Naam
E-mail
Telefoonnummer
Naam
Bedrijfsnaam

WIJZIGINGEN CLOUD WERKPLEK

In mijn.interforce.eu kunnen wij klanten die gebruik maken van Cloud Werkplek nog sneller helpen. Wil je bijvoorbeeld een nieuwe gebruikersnaam aanmaken of locatie aanvragen?

Maak dan gebruik van onze online formulieren. Zo beschikken wij gelijk over alle belangrijke gegevens en kunnen we je zo snel mogelijk helpen, zonder je later nog te moeten storen met eventuele vragen.

STORING EN GEPLAND/

onderhoud

Via mijn.interforce.eu heb je altijd live inzage in het geplande onderhoud in ons core-netwerk en dat van leveranciers. En bij mogelijke storingen zie je direct wat er aan de hand is en melden wij de verwachte oplostijd. Daarnaast blijft onze e-mailservice voor kritische meldingen uiteraard gehandhaafd.

TOEGANG SCHERMOVERNAME

maar wanneer is het van toepassing

  • Windows

  • MacOS

Indien er problemen zijn met cloud oplossingen kunnen wij door middel van schermovername het probleem onderzoeken en in de meeste gevallen oplossen. Dit bespaart je bedrijf enorm veel tijd dat beter in eigen werkzaamheden gestopt kan worden.

+ Problemen met hardware
+ Installatie of updaten van software
+ Bij diverse kleine softwareproblemen

VOLG DE VOLGENDE STAPPEN/

bij schermovername

1. Neem tijdens kantooruren contact met ons op via 0172 - 40 60 60.

2. Geef een korte beschrijving van het probleem

3. Aan de hand van je beschrijving zullen wij de beslissing nemen tot schermovername.

STORINGSDIENST/

wi jhelpen je graag

Soms kan een probleem niet wachten tot de volgende werkdag of werkweek. Daarom kun je iedere avond tot 22:00 en in het weekend terecht bij onze storingsdienst. Dit doe je door in ons klantenportaal in een paar stappen een ticket aan te maken. Wij nemen dan contact met je op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

SERVICEDESK

Het team van onze Servicedesk bestaat uit zo’n 10 professionele medewerkers. Met hun kennis en ervaring kunnen we je altijd en snel helpen. Of je nu een simpele vraag hebt of een wat groter probleem. Eventueel kijken we via de inbelfunctie op jouw scherm mee. Als je verzoek is binnengekomen, maken we een ticket aan. Via de ticketmail die je krijgt, heb je duidelijkheid over de status van je verzoek en kun je tussentijds reageren.

Eventueel kijken we via de inbelfunctie op jouw scherm mee. Als je verzoek is binnengekomen, maken we een ticket aan. Via de ticketmail die je krijgt, heb je duidelijkheid over de status van je verzoek en kun je tussentijds reageren.

BLIJF OP DE HOOGTE VAN ACTUELE STORINGEN